Wii Play

Izvor: Hrvatska internetska enciklopedija
Inačica 339408 od 19. studenoga 2021. u 01:29 koju je unio WikiSysop (razgovor | doprinosi) (Bot: Automatski unos stranica)
(razl) ←Starija inačica | vidi trenutačnu inačicu (razl) | Novija inačica→ (razl)
Skoči na:orijentacija, traži

Wii Play, društvena videoigra koju je razvio i objavio Nintendo za konzolu Wii i dio je serije videoigara Wii. Na japanskom je tržištu objavljena pod imenom Hajimete no uī ( はじめてのWii) što u prijevodu na hrvatski jezik znači "Tvoj prvi korak u Wiiju". Objavljena je kao lansirna igra za konzolu 2006. u Japanu (2. prosinca),[1] Europi (8. prosinca) i Australiji (7. prosinca), a u Sjevernoj Americi je izašla na tržište 12. veljače 2007. godine. U igri je devet mini-igara,[2] u kojima je strjelište slično onome u Duck Huntu,[2] ribolovna igra,[3] biljar[4] i sl., a svaka je dizajnirana tako da može pokazati osobine koje ima kontroler Wii Remote. [5] Razvijena je kao kompilacija prototipnih igara prvotno prikazanih na izložbi E3 2006. godine. Razvio ju je Nintendo EAD simultano s Wii Sportsom, koji je također sadržavao tehnološke demoe s E3. Igre koje su se pojavile koriste nekoliko aspekata Wii Remotea, poput njegova opažanja rotacije i dubine pokreta putem otkrivanja pokreta i njegova infracrvenog pokazivačkog uređaja.[5]

Igru se može igrati samostalno i u društvu.[6] Igra je postigla veliki komercijalni uspjeh.[7] Peta je po prodavanosti u seriji Wii i 14. po prodavanosti među svim igrama svih vremena.[8] Nastavak je Nintendo objavio 2011. i zove se Wii Play: Motion.[9]; nastavak je najavljen na tiskovnoj konferenciji 12. travnja 2011., zatim je iste godine konvenciji E3 prvi put prikazana te puštena u prodaju lipnja iste godine.[10]

Izvori

  1. Schneider, Peer (13. rujna 2006.). "New Wii Titles Announced" (engl.). IGN. http://www.ign.com/articles/2006/09/14/new-wii-titles-announced Pristupljeno 22. rujna 2019. 
  2. 2,0 2,1 "Wii Play for Wii - Nintendo Game Details" (engl.). nintendo.com. Nintendo of America. https://www.nintendo.com/games/detail/4SpUUl3-7XKbSPJqBG_aHrThj_sGyJHL Pristupljeno 11. studenog 2019. 
  3. (engl.) Wii Play instruction booklet. Nintendo of America. 2007.. str. 11 
  4. Bozon, Mark (10. siječnja 2007.). "We Play Wii Play: Part 1" (engl.). http://www.ign.com/articles/2007/01/11/we-play-wii-play-part-3 Pristupljeno 22. rujna 2019. 
  5. 5,0 5,1 Kohler, Chris (5. travnja 2017.). "Q&A: Design lessons learned from a decade at Nintendo's EAD" (engl.). Gamasutra. UBM TechWeb. http://www.gamasutra.com/view/news/294923/QA_Design_lessons_learned_from_a_decade_at_Nintendos_EAD.php Pristupljeno 22. rujna 2019. 
  6. (engl.) Wii Play instruction booklet. Nintendo of America. 2007.. str. 6. https://www.nintendo.com/consumer/gameslist/manuals/Wii_Wii_Play.pdf Pristupljeno 22. rujna 2019. 
  7. Sinclair, Brendan (10. kolovoza 2010.). "30 million Wiis sold in US, Wii Play top game" (engl.). GameSpot. https://www.gamespot.com/articles/30-million-wiis-sold-in-us-wii-play-top-game/1100-6273028/ Pristupljeno 22. rujna 2019. 
  8. "IR Information : Financial Data - Top Selling Title Sales Units - Wii Software" (engl.). Nintendo Co., Ltd.. https://www.nintendo.co.jp/ir/en/finance/software/wii.html Pristupljeno 22. rujna 2019. 
  9. Tanner, Nicole (7. lipnja 2011.). "Closing screen at Nintendo conference hints at more new games on the way." (engl.). IGN. http://wii.ign.com/articles/117/1173548p1.html Pristupljeno 22. rujna 2019. 
  10. Phillips, Tom (28. travnja 2011.). "Wii Play: Motion release date" (engl.). Eurogamer. http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-28-nintendo-dates-wii-play-motion Pristupljeno 22. rujna 2019.