Razlika između inačica stranice »Emajl en résille sur verre«

Izvor: Hrvatska internetska enciklopedija
Skoči na:orijentacija, traži
m (Bot: Automatska zamjena teksta (-{{cite book +{{Citiranje knjige))
m (Bot: Automatska zamjena teksta (-{{cite web +{{Citiranje weba))
 
Redak 3: Redak 3:


==Tehnika==
==Tehnika==
Željeni se  motiv prvo jetkanjem  prenese na  staklenu podlogu,te se  motiv optoči zlatnom folijom koja se  emajlira i  potom zatopi na  staklo.<ref>Joan Evans (1970). A History of Jewellery 1100-1870. Courier Dover Publications. {{ISBN|978-0-486-26122-5}}.</ref> Komliciranost  tehnike  je  prije  svega u  tome  da treba  pažljivu regulaciju temperature kako pri taljenju emajla ne bi  rastopili i staklenu podlogu.<ref name="Museum Studies">{{Citiranje knjige|title=Museum Studies|year=1999|publisher=Art Institute of Chicago}}</ref> Rubovi  folije se uvrnu ,što daje dojam kako se radi o najfinijem ćelijastom emajlu koji možete zamisliti.<ref name="Harper">{{cite web |url=http://www.aaa.si.edu/collections/interviews/oral-history-interview-william-harper-12112 |title=Oral history interview with William Harper, 2004 Jan. 12-13 |date=January 12–13, 2004 |work=Archives of American Art Research Collections |publisher=Archives of American Art, Smithsonian Institution |accessdate=1 April 2013}}</ref>
Željeni se  motiv prvo jetkanjem  prenese na  staklenu podlogu,te se  motiv optoči zlatnom folijom koja se  emajlira i  potom zatopi na  staklo.<ref>Joan Evans (1970). A History of Jewellery 1100-1870. Courier Dover Publications. {{ISBN|978-0-486-26122-5}}.</ref> Komliciranost  tehnike  je  prije  svega u  tome  da treba  pažljivu regulaciju temperature kako pri taljenju emajla ne bi  rastopili i staklenu podlogu.<ref name="Museum Studies">{{Citiranje knjige|title=Museum Studies|year=1999|publisher=Art Institute of Chicago}}</ref> Rubovi  folije se uvrnu ,što daje dojam kako se radi o najfinijem ćelijastom emajlu koji možete zamisliti.<ref name="Harper">{{Citiranje weba |url=http://www.aaa.si.edu/collections/interviews/oral-history-interview-william-harper-12112 |title=Oral history interview with William Harper, 2004 Jan. 12-13 |date=January 12–13, 2004 |work=Archives of American Art Research Collections |publisher=Archives of American Art, Smithsonian Institution |accessdate=1 April 2013}}</ref>


==Dodatna literatura==
==Dodatna literatura==

Trenutačna izmjena od 05:19, 17. studenoga 2021.

Emajl en résille sur verre je rijetka tehnika emajliranja koja je prvo korištena u Francuskoj - u jednom kratkom periodu 17. stoljeća.Tehniku je kasnije ponovo otkrila amerikanka Margret Craver, koja se s njome susrela 1953 te je potom provela 13 godina kako bi je ponovo otkrila i usavršila.

Tehnika

Željeni se motiv prvo jetkanjem prenese na staklenu podlogu,te se motiv optoči zlatnom folijom koja se emajlira i potom zatopi na staklo.[1] Komliciranost tehnike je prije svega u tome da treba pažljivu regulaciju temperature kako pri taljenju emajla ne bi rastopili i staklenu podlogu.[2] Rubovi folije se uvrnu ,što daje dojam kako se radi o najfinijem ćelijastom emajlu koji možete zamisliti.[3]

Dodatna literatura

Joan Evans (1970). A History of Jewellery 1100-1870. Courier Dover Publications. ISBN 978-0-486-26122-5. Retrieved 31 March 2013.

Izvori

  1. Joan Evans (1970). A History of Jewellery 1100-1870. Courier Dover Publications. ISBN 978-0-486-26122-5.
  2. Museum Studies. Art Institute of Chicago. 1999 
  3. "Oral history interview with William Harper, 2004 Jan. 12-13". Archives of American Art Research Collections. Archives of American Art, Smithsonian Institution. January 12–13, 2004. http://www.aaa.si.edu/collections/interviews/oral-history-interview-william-harper-12112 Pristupljeno 1. travnja 2013. 

Vanjske poveznice

https://web.archive.org/web/20090713051944/http://www.americanart.si.edu/luce/object.cfm?key=338&artistmedia=0&subkey=330