Bot: Automatski unos stranica |
m bnz |
||
Redak 1: | Redak 1: | ||
Dominions II: the Ascension Wars''' naslov je [[4X]] [[Računalna igra|računalne igre]], strategije na krugove, čiji su proizvođači Johan Karlsson i Kristoffer Osterman tvrtke ''[[Illwinter Game Design]]''. Igra je u prodaju pustila tvrtka ''[[Shrapnel Games]]'' [[13. studenog]] [[2003]]. godine. | |||
Igrači preuzimaju igru boga jednog od 17 različitih naroda i bore se za nadmoć nad imaginarnim svijetom. Na najosnovnijoj razini, igra je slična [[Rizik (igra)|Riziku]]: svijet je podijeljen na manje [[Provincija|provincije]] koje izmjenjuju vlast nakon svake taktičke borbe. Istovremeno, slična je igri ''[[Civilization]]''. Igrači koriste vojske ljudi i čudovišta kako bi odnijeli pobjedu u spomenutim borbama. | Igrači preuzimaju igru boga jednog od 17 različitih naroda i bore se za nadmoć nad imaginarnim svijetom. Na najosnovnijoj razini, igra je slična [[Rizik (igra)|Riziku]]: svijet je podijeljen na manje [[Provincija|provincije]] koje izmjenjuju vlast nakon svake taktičke borbe. Istovremeno, slična je igri ''[[Civilization]]''. Igrači koriste vojske ljudi i čudovišta kako bi odnijeli pobjedu u spomenutim borbama. |
Posljednja izmjena od 24. ožujak 2022. u 03:25
Dominions II: the Ascension Wars naslov je 4X računalne igre, strategije na krugove, čiji su proizvođači Johan Karlsson i Kristoffer Osterman tvrtke Illwinter Game Design. Igra je u prodaju pustila tvrtka Shrapnel Games 13. studenog 2003. godine.
Igrači preuzimaju igru boga jednog od 17 različitih naroda i bore se za nadmoć nad imaginarnim svijetom. Na najosnovnijoj razini, igra je slična Riziku: svijet je podijeljen na manje provincije koje izmjenjuju vlast nakon svake taktičke borbe. Istovremeno, slična je igri Civilization. Igrači koriste vojske ljudi i čudovišta kako bi odnijeli pobjedu u spomenutim borbama.
Prethodi joj igra Dominions: Priests, Prophets and Pretenders, dok je 29. rujna 2006. godine dobila svoj nastavak, Dominions 3: The Awakening.