Latencija (elektronika): razlika između inačica
Prijeđi na navigaciju
Prijeđi na pretraživanje
Bot: Automatski unos stranica |
m bnz |
||
Redak 1: | Redak 1: | ||
Latencija''' je vrijeme čekanja odnosno vrijeme koje protekne od trenutka zahtjeva za [[podatak|podatcima]] do trenutka dok se ti podatci ne pojave.<ref>[http://info.biz.hr/Typo3/typo3_01/dummy-3.8.0/index.php?id=430 Uvodna stranica/Objasnidbeni rječnik/L-M] INFORMATIKA-Gimnazija-RAČUNALSTVO-Strukovne škole. Autori: Darko Grundler, Lidija Blagojević, Sanda Šutalo (objavljeno pod licencijom Creative Commons [http://info.biz.hr/Typo3/typo3_01/dummy-3.8.0/index.php?id=398 Autorska prava]), stranicama pristupljeno 14. rujna 2011. </ref> | |||
Latencija je veliki problem kod [[satelitski internet|satelitskog interneta]]. Pojavljuje se zbog velikog razmaka između umjetnog [[umjetni satelit|satelit]]a i [[satelitska antena|satelitske antene]], zbog čega signal znatno kasni u odnosu na druge tehnologije. Latencija otežava korištenje [[aplikacija]] koje zahtijevaju nisko vrijeme odaziva ([[ping]]), kao npr. [[Računalne_mreže|mrežne]] [[igra|igre]], te dolazi do desinkroniziranosti. | Latencija je veliki problem kod [[satelitski internet|satelitskog interneta]]. Pojavljuje se zbog velikog razmaka između umjetnog [[umjetni satelit|satelit]]a i [[satelitska antena|satelitske antene]], zbog čega signal znatno kasni u odnosu na druge tehnologije. Latencija otežava korištenje [[aplikacija]] koje zahtijevaju nisko vrijeme odaziva ([[ping]]), kao npr. [[Računalne_mreže|mrežne]] [[igra|igre]], te dolazi do desinkroniziranosti. |
Posljednja izmjena od 23. ožujak 2022. u 07:10
Latencija je vrijeme čekanja odnosno vrijeme koje protekne od trenutka zahtjeva za podatcima do trenutka dok se ti podatci ne pojave.[1]
Latencija je veliki problem kod satelitskog interneta. Pojavljuje se zbog velikog razmaka između umjetnog satelita i satelitske antene, zbog čega signal znatno kasni u odnosu na druge tehnologije. Latencija otežava korištenje aplikacija koje zahtijevaju nisko vrijeme odaziva (ping), kao npr. mrežne igre, te dolazi do desinkroniziranosti.
Izvori[uredi]
- ↑ Uvodna stranica/Objasnidbeni rječnik/L-M INFORMATIKA-Gimnazija-RAČUNALSTVO-Strukovne škole. Autori: Darko Grundler, Lidija Blagojević, Sanda Šutalo (objavljeno pod licencijom Creative Commons Autorska prava), stranicama pristupljeno 14. rujna 2011.