Toggle menu
310,1 tis.
44
18
525,6 tis.
Hrvatska internetska enciklopedija
Toggle preferences menu
Toggle personal menu
Niste prijavljeni
Your IP address will be publicly visible if you make any edits.

DOA Code Chronos: razlika između inačica

Izvor: Hrvatska internetska enciklopedija
Bot: Automatski unos stranica
 
m brisanje nepotrebnih znakova
 
Redak 1: Redak 1:
<!--'''DOA Code Chronos'''-->{{stilska dorada}}
{{stilska dorada}}
'''Dead or Alive: Code Chronos''' kodno je ime konzolne igre koju je razvijao [[Tecmo]] i koja je otkazana 2010. godine.  
'''Dead or Alive: Code Chronos''' kodno je ime konzolne igre koju je razvijao [[Tecmo]] i koja je otkazana 2010. godine.  
Prvobitno je [[2002.]] bila najavljena za [[Xbox]], ali se kasnije počelo prilagođavati igru konzoli [[Xbox 360]].
Prvobitno je [[2002.]] bila najavljena za [[Xbox]], ali se kasnije počelo prilagođavati igru konzoli [[Xbox 360]].

Posljednja izmjena od 13. ožujak 2022. u 11:51

Dead or Alive: Code Chronos kodno je ime konzolne igre koju je razvijao Tecmo i koja je otkazana 2010. godine. Prvobitno je 2002. bila najavljena za Xbox, ali se kasnije počelo prilagođavati igru konzoli Xbox 360. Kreator igre Tomonobu Itagaki je 2003. izjavio da to neće biti borilačka igra, nego još jedno proširenje serijala Dead or Alive u drugi žanr. U intervjuu za Play magazine 2006. Itagaki je izjavio da će radnja Code Chronosa prethoditi prvoj igri u serijalu Dead or Alive i da će pratiti priču likova Kasumi i Ayane prije prvog DOA turnira.