Razlika između inačica stranice »Nadie me dirá como quererte«

Izvor: Hrvatska internetska enciklopedija
Skoči na:orijentacija, traži
(Bot: Automatski unos stranica)
 
m (Bot: Automatska zamjena teksta (-{{imdb naslov +{{imdb))
 
Redak 168: Redak 168:
== Vanjske poveznice ==
== Vanjske poveznice ==
* [http://www.rctvintl.com/ Službena stranica]
* [http://www.rctvintl.com/ Službena stranica]
* {{imdb naslov|id=1312695|naslov=Nadie me dirá cómo quererte}}
* {{imdb|id=1312695|naslov=Nadie me dirá cómo quererte}}
* [http://www.youtube.com/watch?v=jtER-EzjQbc/ Službeni Trailer]
* [http://www.youtube.com/watch?v=jtER-EzjQbc/ Službeni Trailer]
* [http://www.youtube.com/watch?v=-jDd2OtbKbs/ Uvodna špica]
* [http://www.youtube.com/watch?v=-jDd2OtbKbs/ Uvodna špica]
* [http://www.youtube.com/watch?v=vEL-fFHaq3o/ Mariana Vega - Ni tú ni nadie (Videospot)]
* [http://www.youtube.com/watch?v=vEL-fFHaq3o/ Mariana Vega - Ni tú ni nadie (Videospot)]

Trenutačna izmjena od 18:11, 2. siječnja 2022.

Nitko mi neće reći kako te voljeti
Nadie me dirá cómo quererte
Format telenovela
Autor Martin Hahn
Glazba «Ni tú ni nadie» - Mariana Vega
Glumci Marianela González
Hugo Vásquez
Juan Carlos Alarcón
Dora Mazzone
Javier Vidal
Država podrijetla Venezuela
Jezik španjolski
Broj epizoda 144
Produkcija
Producent Ana Vizoso González
Izvršni producent(i) Leonor Sardi Aguilera
Trajanje epizode 45 minuta
Prikazivanje
TV kuća Radio Caracas Televisión Internacional
Emitiranje 23. rujna 2008 – 1. travnja 2009.
Vanjske poveznice
Službene internetske stranice
Članak o seriji na IMDb-u

Nitko mi neće reći kako te voljeti (špa. Nadie me dirá cómo quererte) venezuelanska je telenovela nastala 2008. prema originalnoj priči Martina Hahna, u produkciji televizijske kuće RCTV Internacional. Telenovela je inspirirana djelom "Ifigenia" Terese de la Parra, a emitirala se u razdoblju od 23. rujna 2008. do 1. travnja 2009. Glavne uloge pripale su Marianeli González i Hugu Vásquezu, koje publika pamti u telenoveli Mi Gorda Bella.

Sinopsis

"Nadie me dirá cómo quererte" priča je o Maríji Eugeniji, mladoj i liberalnoj djevojci čvrstoga karaktera, koja se nakon dužeg izbivanja u inozemstvu vraća u Venecuelu. Stigavši u rodno mjesto, dočekat će ju neugodno iznenađenje kad shvati da su se stvari nakon smrti njezina oca promijenile. Od nasljedstva koje zaslužuje nije ostalo gotovo ništa, zbog čega će biti primorana živjeti sa tetkom Eduardom i Antonijom. No stvari neće teći nimalo glatko, jer Antonia osjeća ljubomoru i zavist prema svojoj nećakinji, modernoj i emancipiranoj djevojci koja je upoznala svijet u pravom smislu riječi.

I dok se privikava na zajednički život s tetom i tetkom, María Eugenia upoznat će ljubav svoga života – Gabriela Olmedu. Predan svome poslu, Gabriel je mladi liječnik koji dijeli ideje i stajališta sa Maríjom Eugenijom.

María Eugenia strastvena je zagovarateljica ženskih prava, trudi se u promicanju jednakosti među spolovima, kako u društvenom, tako u ekonomskom i poslovnom smislu ; brani slobodu žena kako ne bi ovisile o svojim muževima, te vjeruje u zajednički život prije braka. Njezina stajališta izazvat će čuđenje, skandale i pravu revoluciju unutar maloga konzervativnoga sela u kojemu je primorana živjeti. A pogotovo unutar njezine staromodne i tradicionalne obitelji. Najzaprepaštenija od svih bit će Eugenijina baka koja odlučno stoji uz stroga moralna pravila.

Eugenijino mišljenje da svaka žena u društvu mora imati zasluženo mjesto, navest će mladu djevojku da započne pisati kolumnu u poznatim mjesnim novinama, pod pseudonimom Ifigenia. Bit će to prijelomni trenutak koji će izazvati pravu revoluciju u malome mjestu, upućujući oštru kritiku na društvene prilike i teme koje su se dotad smatrale tabuima.

Usred nastalih bitki, María Eugenia naći će vremena i za ljubav. Zahvaljujući teti Antoniji, upoznat će Césara Leala, poslovnog čovjeka čvrstih principa, pravog mačista i vlasnika ogromnog bogatstva. Ipak, María Eugenia ostat će predana Gabrielu Olmedu od prvog trenutka kada se sretnu. S njim će proživjeti strastvenu ljubav koja će se morati izboriti pred teškim društvenim prilikama koje ih sputavaju.

Uloge

Glumac/glumica Lik
Marianela González María Eugenia Alonso
Hugo Vásquez Gabriel Olmedo
Juan Carlos Alarcón César Leal
Dora Mazzone Antonia de Aristiguieta
Javier Vidal Eduardo Aristiguieta
Betty Ruth Eugenia Aristiguieta
Hilda Abrahamz Mercedes Galindo
Guillermo Dávila Francisco "Pancho" Alonso
Raquel Yánez Rita Monasterios
Yelena Maciel Isabel "Isabelita" Pérez
Héctor Peña Pedro "Perucho" Aristiguieta
Laura Chimaras Ana Teresa "Anaté" Galindo
Lance Dos Ramos Carlos Emilio Aristiguieta
Nestor Bravo Mateo Vargas
Aileen Celeste Cristina Iturbe
Juan Carlos Gardié Alberto Galindo
Margarita Hernández Clara "Clarita" Aristiguieta
Rosario Prieto Gregoria Salas
Kiara Laura Carbonell
Lucía Sanoja Esperanza Santelíz
Ivette Domínguez Purita Cabrera
Ileana Alomá Magnolia Cabrera
Enrique Izquierdo Adalberto
Manuel Villalba Monasterios
Freddy Salazar Alcalde Prudencio
Alejandro Mata Ulices Stephanopolus
Carlos Marquez sudac
Eben Renan Tomás
Jalimar Salomón Fernanda
Diana Volpe Ligia
Gonzalo Veluttini doktor

Zanimljivosti

  • Marianela González prvotno je trebala dobiti ulogu Rite Monasterios, a Hugo Vázquez ulogu Césara Leala. Naposljetku su im pripale protagonističke uloge.
  • U igri za glavnu ulogu bile su : Mónica Spear (Mi prima Ciela), Verónica Shneider, Chantal Baudaux (La mujer de Judas), Marlene de Andrade i Cintia Lander. Na kraju su Mónica i Verónica ostale u drugom stanju, Chantal se udala i otputovala na medeni mjesec, Marlene je prihvatila ponudu od konkurentskog kanala Venevision, a Cintia odustala od ponude.
  • Za glavnu mušku ulogu, u igri su bili Juan Pablo Raba (Mi Gorda Bella), Juan Carlos García (La mujer de Judas), Alejandro Otero (La mujer de Judas) i Guillermo Pérez (Mi prima Ciela). Sa Juan Pablom i Alejandrom nije se postigao nikakav dogovor, Guillermo je tražio preveliku svotu novca, a Juan Carlos García je ostao na Venevisionu.
  • Kako se nikako nisu mogli postići dogovori oko podjele protagonističkih uloga, projekt je umalo otkazan. Ipak, da bi se stvari spasile, uloge su na kraju dane Marianeli González i Hugu Vázquezu.
  • Zbog niskog proračuna, RCTV produkcija nije bila u mogućnosti realizirati telenovelu prema romanu „Fabulosas“ Martina Hahna, pa mu je rečeno kako bi trebao adaptirati neko od poznatih djela iz venezuelanske literature. Hahn se odlučio za „Ifigeniju“, ali pod uvjetom da mu posluži samo kao inspiracija za pisanje originalne telenovele.
  • U nekim vijestima i člancima kružile su spekulacije da je RCTV za protagonisticu želio odabrati Miriam Abreu. Međutim, ispostavilo se kako su navodi izmišljeni.
  • Amanda Gutiérrez trebala je biti dio telenovele, no zbog njezine prekomjerne tjelesne težine odlučili su s njom pričekati novi projekt (Calle luna, Calle sol) kako bi u međuvremenu mogla smršaviti.
  • Jedna od uloga bila je planirana i za Nohely Arteaga.
  • Mlada glumica Cristina Da Costa također je trebala nastupiti u telenoveli, no nije se realizirao njezin angažman.
  • Iako je bila emitirana na kabelskom kanalu, telenovela je u više navrata ozbiljno uzdrmala televiziju sa nacionalnom pokrivenošću, Venevision, i to pobijedivši gledanošću njihovu tadašnju telenovelu „¿Vieja Yo?“.
  • U telenoveli protagonisti nijednom nisu vodili ljubav.
  • Neki od radnih naslova telenovele bili su : „ Yo te diré cuando amarme“ (Reći ću ti kad da me voliš) i „El diario de una mujer libre“ (Dnevnik slobodne žene). Na kraju je odabran naziv „Nadie me dirá cómo querete“.
  • Marianela je prilično izgubila na tjelesnoj težini tijekom snimanja telenovele.
  • Isprva je planirano oko 130 epizoda (maksimalno do 150), ali zbog dobre gledanosti na kraju je snimljeno ukupno 160 epizoda. U emitiranju je iz toga proizišlo 166 epizoda, s obzirom da su od 18. ožujka 2009. emitirane epizode po pola sata. Internacionalna verzija broji 144 epizoda.
  • Najskuplja telenovela koju je proizveo RCTV nakon zatvaranja kanala na nacionalnoj razini.
  • Posljednja epizoda bila je jedna od najgledanijih na kabelskim kanalima, upravo kao „Mi prima Ciela“ i „Toda una Dama“.


Kraj serije

Kraj je izazvao mnoge diskusije nakon emitiranja zadnje epizode. U posljednjim scenama, glavna junakinja u suzama čita pismo u kojem joj voljeni otkriva da boluje od teške moždane bolesti, te odlazi na rizičnu operaciju o kojoj mu ovisi život. Ukoliko ne dođe na njihov dogovoreni sastanak na plaži, znat će što se dogodilo.

U sljedećoj sceni, junakinja vidi lik voljenoga i na licu joj se pojavljuje osmijeh, po čemu se daje zaključiti kako je glavni junak preživio. Ipak, u romanu „Ifigenia“ prema kojemu je nastala telenovela, njegov lik umire. To je mnoge gledatelje navelo na zaključak kako se ista stvar dogodila i u telenoveli, a glavnoj junakinji se zapravo samo pričinila njegova pojava.

"Nadie me dirá cómo querete" je vrlo vjerojatno jedina venezuelanska telenovela u kojoj se ne pojavljuje riječ „Fin“ (Kraj) na kraju posljednje epizode. Završava biblijskom porukom koja glasi :

Date la buena vida con la mujer que amas en los fugaces días de la vida, pués,
la esposa que Dios te da es la mejor recompensa por tu trabajo aquí en la tierra.
Eclesiastés 9:9
Uživaj život sa ženom koju ljubiš u sve dane svojega ispraznog vijeka koji ti Bog
daje pod suncem, jer to je tvoj udio u životu i u trudu kojim se trudiš pod suncem.
Propovjednik 9,9


Glazba

Naslovna tema telenovele je „Ni tú ni nadie“, u izvedbi Mariane Vega. Balada verzija ove pjesme korištena je često tijekom telenovele, posebice u romantičnim scenama. Nažalost, ova verzija nikada nije izdana zasebno kao pjesma, pa mnogi fanovi željno iščekuju da ju Mariana Vega uključi na neki od svojih idućih albuma. Ostale pjesme koje su korištene u telenoveli :

  • Simón Eduardo - "Culpable" (tema Maríje Eugenije i Césara Leala)
  • Víctor Muñoz - "Minutos" (Isabelina i Peruchova tema)
  • Armando Mozquera - „Extraña Canción" (Clarina i Panchova tema)
  • Cubi.k - "Dime" (tema Ana Terese i Carlosa Emilija)
  • Felix Valentino - "Por temor a un no" (Cristinina i Panchova tema)

Vanjske poveznice