More actions
Bot: Automatski unos stranica |
m Bot: Automatska zamjena teksta (-{{cite web +{{Citiranje weba) |
||
Redak 4: | Redak 4: | ||
''Club Penguin'' razvija se iz chat rooma ''Penguin Chat'' tvrtke Rocketsnail Games u virtualni svijet za sve uzraste. ''Club Penguin'' postaje dostupan javnosti [[24. listopada]] [[2005.]] i oko njega nastaje velika online zajednica. Do kraja [[2007.]] tvrdilo se da ''Club Penguin'' ima više od 12 milijuna korisnika, a do srpnja 2013. taj broj narastao je na 200 milijuna.<ref>{{Citiranje weba|url=https://www.campaignlive.co.uk/article/andrew-walmsley-digital-kids-virtual-worlds-maturing-nicely/756021?utm_source=website&utm_medium=social|title=Andrew Walmsley on digital: Kids' virtual worlds are maturing nicely|work=www.campaignlive.co.uk|accessdate=2021-05-11}}</ref><ref>{{Citiranje weba|url=https://variety.com/2013/digital/news/star-wars-takes-over-disneys-club-penguin-1200561084/|title=‘Star Wars’ Takes Over Disney’s Club Penguin|last=Graser|first=Marc|date=2013-07-11|work=Variety|language=en-US|accessdate=2021-05-11}}</ref> Postojala je opcija besplatnog članstva, a prihod je proizveden kroz plaćena članstva koja su dolazila s dodatnim mogućnostima (kupnja virtualne odjeće, namještaja i kućnih ljubimca za Pingvine u igri). | ''Club Penguin'' razvija se iz chat rooma ''Penguin Chat'' tvrtke Rocketsnail Games u virtualni svijet za sve uzraste. ''Club Penguin'' postaje dostupan javnosti [[24. listopada]] [[2005.]] i oko njega nastaje velika online zajednica. Do kraja [[2007.]] tvrdilo se da ''Club Penguin'' ima više od 12 milijuna korisnika, a do srpnja 2013. taj broj narastao je na 200 milijuna.<ref>{{Citiranje weba|url=https://www.campaignlive.co.uk/article/andrew-walmsley-digital-kids-virtual-worlds-maturing-nicely/756021?utm_source=website&utm_medium=social|title=Andrew Walmsley on digital: Kids' virtual worlds are maturing nicely|work=www.campaignlive.co.uk|accessdate=2021-05-11}}</ref><ref>{{Citiranje weba|url=https://variety.com/2013/digital/news/star-wars-takes-over-disneys-club-penguin-1200561084/|title=‘Star Wars’ Takes Over Disney’s Club Penguin|last=Graser|first=Marc|date=2013-07-11|work=Variety|language=en-US|accessdate=2021-05-11}}</ref> Postojala je opcija besplatnog članstva, a prihod je proizveden kroz plaćena članstva koja su dolazila s dodatnim mogućnostima (kupnja virtualne odjeće, namještaja i kućnih ljubimca za Pingvine u igri). | ||
Ova igra bila je namijenjena igračima od 6 do 14 godina, a najpopularnija među igračima od 7 do 9 godina.<ref name="godine">{{ | Ova igra bila je namijenjena igračima od 6 do 14 godina, a najpopularnija među igračima od 7 do 9 godina.<ref name="godine">{{Citiranje weba | date = Prosinac 11, 2006 | title = Nastavlja se s odabirom Club Penguin godina (objava za medije) | work = Club Penguin | url = http://www.clubpenguin.com/company/news/061211-one-year-anniversary.htm | accessdate = 2008-06-15}}</ref> Glavni naglasak bio je na dječjoj sigurnosti i brojnim alatima koji djecu štite od online nasilja — poput nuđenja moda "Potpuno Sigurnog Čavrljanja", gdje korisnici mogu odabrati tekst koji im je ponuđen samo u izborniku, filtrirajući psovke i riječi koje nisu na engleskom jeziku te moderatore koji nadgledaju igru i prijavljuju svako neželjeno ponašanje. ''Club Penguin'' bio je meta i negativnih kritika, posebno zbog imperativa kupovanja dodatnog sadržaja<ref>{{Citiranje weba|url=https://web.archive.org/web/20170201235627/http://www.nytimes.com/2007/10/28/fashion/28virtual.html|title=Pay Up, Kid, or Your Igloo Melts - The New York Times|date=2017-02-01|work=web.archive.org|accessdate=2021-05-11}}</ref>, agresivnu marketinšku kampanju plaćenoga članstva i varanje nekih igrača kako bi bili na boljem položaju.<ref>{{Citiranje weba|url=https://www.chicagotribune.com/nation-world/chi-0703080167mar08-story.html|title=Cheating a real problem in Club Penguin's virtual world|last=Benderoff|first=By Eric|work=chicagotribune.com|accessdate=2021-05-11}}</ref> | ||
== Izvori == | == Izvori == |
Inačica od 16. studeni 2021. u 06:14
Club Penguin bila je MMOG igra New Horizon Interactivea (danas Disney Canada) pokrenuta 2005. i ugašena 2017.
Club Penguin razvija se iz chat rooma Penguin Chat tvrtke Rocketsnail Games u virtualni svijet za sve uzraste. Club Penguin postaje dostupan javnosti 24. listopada 2005. i oko njega nastaje velika online zajednica. Do kraja 2007. tvrdilo se da Club Penguin ima više od 12 milijuna korisnika, a do srpnja 2013. taj broj narastao je na 200 milijuna.[1][2] Postojala je opcija besplatnog članstva, a prihod je proizveden kroz plaćena članstva koja su dolazila s dodatnim mogućnostima (kupnja virtualne odjeće, namještaja i kućnih ljubimca za Pingvine u igri).
Ova igra bila je namijenjena igračima od 6 do 14 godina, a najpopularnija među igračima od 7 do 9 godina.[3] Glavni naglasak bio je na dječjoj sigurnosti i brojnim alatima koji djecu štite od online nasilja — poput nuđenja moda "Potpuno Sigurnog Čavrljanja", gdje korisnici mogu odabrati tekst koji im je ponuđen samo u izborniku, filtrirajući psovke i riječi koje nisu na engleskom jeziku te moderatore koji nadgledaju igru i prijavljuju svako neželjeno ponašanje. Club Penguin bio je meta i negativnih kritika, posebno zbog imperativa kupovanja dodatnog sadržaja[4], agresivnu marketinšku kampanju plaćenoga članstva i varanje nekih igrača kako bi bili na boljem položaju.[5]
Izvori
- ↑ "Andrew Walmsley on digital: Kids' virtual worlds are maturing nicely". www.campaignlive.co.uk. https://www.campaignlive.co.uk/article/andrew-walmsley-digital-kids-virtual-worlds-maturing-nicely/756021?utm_source=website&utm_medium=social Pristupljeno 11. svibanj 2021.
- ↑ Graser, Marc (11. srpanj 2013.). "‘Star Wars’ Takes Over Disney’s Club Penguin" (engl.). Variety. https://variety.com/2013/digital/news/star-wars-takes-over-disneys-club-penguin-1200561084/ Pristupljeno 11. svibanj 2021.
- ↑ "Nastavlja se s odabirom Club Penguin godina (objava za medije)". Club Penguin. Prosinac 11, 2006. http://www.clubpenguin.com/company/news/061211-one-year-anniversary.htm Pristupljeno 15. lipanj 2008.
- ↑ "Pay Up, Kid, or Your Igloo Melts - The New York Times". web.archive.org. 1. veljača 2017.. https://web.archive.org/web/20170201235627/http://www.nytimes.com/2007/10/28/fashion/28virtual.html Pristupljeno 11. svibanj 2021.
- ↑ Benderoff, By Eric. "Cheating a real problem in Club Penguin's virtual world". chicagotribune.com. https://www.chicagotribune.com/nation-world/chi-0703080167mar08-story.html Pristupljeno 11. svibanj 2021.