Toggle menu
310,1 tis.
44
18
525,6 tis.
Hrvatska internetska enciklopedija
Toggle preferences menu
Toggle personal menu
Niste prijavljeni
Your IP address will be publicly visible if you make any edits.

Club Penguin: razlika između inačica

Izvor: Hrvatska internetska enciklopedija
Bot: Automatski unos stranica
 
m Bot: Automatska zamjena teksta (-{{cite web +{{Citiranje weba)
Redak 4: Redak 4:
''Club Penguin'' razvija se iz chat rooma ''Penguin Chat'' tvrtke Rocketsnail Games u virtualni svijet za sve uzraste. ''Club Penguin'' postaje dostupan javnosti [[24. listopada]] [[2005.]] i oko njega nastaje velika online zajednica. Do kraja [[2007.]] tvrdilo se da ''Club Penguin'' ima više od 12 milijuna korisnika, a do srpnja 2013. taj broj narastao je na 200 milijuna.<ref>{{Citiranje weba|url=https://www.campaignlive.co.uk/article/andrew-walmsley-digital-kids-virtual-worlds-maturing-nicely/756021?utm_source=website&utm_medium=social|title=Andrew Walmsley on digital: Kids' virtual worlds are maturing nicely|work=www.campaignlive.co.uk|accessdate=2021-05-11}}</ref><ref>{{Citiranje weba|url=https://variety.com/2013/digital/news/star-wars-takes-over-disneys-club-penguin-1200561084/|title=‘Star Wars’ Takes Over Disney’s Club Penguin|last=Graser|first=Marc|date=2013-07-11|work=Variety|language=en-US|accessdate=2021-05-11}}</ref> Postojala je opcija besplatnog članstva, a prihod je proizveden kroz plaćena članstva koja su dolazila s dodatnim mogućnostima (kupnja virtualne odjeće, namještaja i kućnih ljubimca za Pingvine u igri).
''Club Penguin'' razvija se iz chat rooma ''Penguin Chat'' tvrtke Rocketsnail Games u virtualni svijet za sve uzraste. ''Club Penguin'' postaje dostupan javnosti [[24. listopada]] [[2005.]] i oko njega nastaje velika online zajednica. Do kraja [[2007.]] tvrdilo se da ''Club Penguin'' ima više od 12 milijuna korisnika, a do srpnja 2013. taj broj narastao je na 200 milijuna.<ref>{{Citiranje weba|url=https://www.campaignlive.co.uk/article/andrew-walmsley-digital-kids-virtual-worlds-maturing-nicely/756021?utm_source=website&utm_medium=social|title=Andrew Walmsley on digital: Kids' virtual worlds are maturing nicely|work=www.campaignlive.co.uk|accessdate=2021-05-11}}</ref><ref>{{Citiranje weba|url=https://variety.com/2013/digital/news/star-wars-takes-over-disneys-club-penguin-1200561084/|title=‘Star Wars’ Takes Over Disney’s Club Penguin|last=Graser|first=Marc|date=2013-07-11|work=Variety|language=en-US|accessdate=2021-05-11}}</ref> Postojala je opcija besplatnog članstva, a prihod je proizveden kroz plaćena članstva koja su dolazila s dodatnim mogućnostima (kupnja virtualne odjeće, namještaja i kućnih ljubimca za Pingvine u igri).


Ova igra bila je namijenjena igračima od 6 do 14 godina, a najpopularnija među igračima od 7 do 9 godina.<ref name="godine">{{cite web | date = Prosinac 11, 2006 | title = Nastavlja se s odabirom Club Penguin godina (objava za medije) | work = Club Penguin | url = http://www.clubpenguin.com/company/news/061211-one-year-anniversary.htm | accessdate = 2008-06-15}}</ref> Glavni naglasak bio je na dječjoj sigurnosti i brojnim alatima koji djecu štite od online nasilja — poput nuđenja moda "Potpuno Sigurnog Čavrljanja", gdje korisnici mogu odabrati tekst koji im je ponuđen samo u izborniku, filtrirajući psovke i riječi koje nisu na engleskom jeziku te moderatore koji nadgledaju igru i prijavljuju svako neželjeno ponašanje. ''Club Penguin'' bio je meta i negativnih kritika, posebno zbog imperativa kupovanja dodatnog sadržaja<ref>{{Citiranje weba|url=https://web.archive.org/web/20170201235627/http://www.nytimes.com/2007/10/28/fashion/28virtual.html|title=Pay Up, Kid, or Your Igloo Melts - The New York Times|date=2017-02-01|work=web.archive.org|accessdate=2021-05-11}}</ref>, agresivnu marketinšku kampanju plaćenoga članstva i varanje nekih igrača kako bi bili na boljem položaju.<ref>{{Citiranje weba|url=https://www.chicagotribune.com/nation-world/chi-0703080167mar08-story.html|title=Cheating a real problem in Club Penguin's virtual world|last=Benderoff|first=By Eric|work=chicagotribune.com|accessdate=2021-05-11}}</ref>
Ova igra bila je namijenjena igračima od 6 do 14 godina, a najpopularnija među igračima od 7 do 9 godina.<ref name="godine">{{Citiranje weba | date = Prosinac 11, 2006 | title = Nastavlja se s odabirom Club Penguin godina (objava za medije) | work = Club Penguin | url = http://www.clubpenguin.com/company/news/061211-one-year-anniversary.htm | accessdate = 2008-06-15}}</ref> Glavni naglasak bio je na dječjoj sigurnosti i brojnim alatima koji djecu štite od online nasilja — poput nuđenja moda "Potpuno Sigurnog Čavrljanja", gdje korisnici mogu odabrati tekst koji im je ponuđen samo u izborniku, filtrirajući psovke i riječi koje nisu na engleskom jeziku te moderatore koji nadgledaju igru i prijavljuju svako neželjeno ponašanje. ''Club Penguin'' bio je meta i negativnih kritika, posebno zbog imperativa kupovanja dodatnog sadržaja<ref>{{Citiranje weba|url=https://web.archive.org/web/20170201235627/http://www.nytimes.com/2007/10/28/fashion/28virtual.html|title=Pay Up, Kid, or Your Igloo Melts - The New York Times|date=2017-02-01|work=web.archive.org|accessdate=2021-05-11}}</ref>, agresivnu marketinšku kampanju plaćenoga članstva i varanje nekih igrača kako bi bili na boljem položaju.<ref>{{Citiranje weba|url=https://www.chicagotribune.com/nation-world/chi-0703080167mar08-story.html|title=Cheating a real problem in Club Penguin's virtual world|last=Benderoff|first=By Eric|work=chicagotribune.com|accessdate=2021-05-11}}</ref>


== Izvori ==
== Izvori ==

Inačica od 16. studeni 2021. u 06:14

Datoteka:Clubpenguin.PNG
Stara Club Penguin članska igrača karta.

Club Penguin bila je MMOG igra New Horizon Interactivea (danas Disney Canada) pokrenuta 2005. i ugašena 2017.

Club Penguin razvija se iz chat rooma Penguin Chat tvrtke Rocketsnail Games u virtualni svijet za sve uzraste. Club Penguin postaje dostupan javnosti 24. listopada 2005. i oko njega nastaje velika online zajednica. Do kraja 2007. tvrdilo se da Club Penguin ima više od 12 milijuna korisnika, a do srpnja 2013. taj broj narastao je na 200 milijuna.[1][2] Postojala je opcija besplatnog članstva, a prihod je proizveden kroz plaćena članstva koja su dolazila s dodatnim mogućnostima (kupnja virtualne odjeće, namještaja i kućnih ljubimca za Pingvine u igri).

Ova igra bila je namijenjena igračima od 6 do 14 godina, a najpopularnija među igračima od 7 do 9 godina.[3] Glavni naglasak bio je na dječjoj sigurnosti i brojnim alatima koji djecu štite od online nasilja — poput nuđenja moda "Potpuno Sigurnog Čavrljanja", gdje korisnici mogu odabrati tekst koji im je ponuđen samo u izborniku, filtrirajući psovke i riječi koje nisu na engleskom jeziku te moderatore koji nadgledaju igru i prijavljuju svako neželjeno ponašanje. Club Penguin bio je meta i negativnih kritika, posebno zbog imperativa kupovanja dodatnog sadržaja[4], agresivnu marketinšku kampanju plaćenoga članstva i varanje nekih igrača kako bi bili na boljem položaju.[5]

Izvori

Vanjske poveznice