More actions
m Bot: Automatska zamjena teksta (-{{Album +{{Infookvir album) |
m brisanje nepotrebnog teksta |
||
Redak 1: | Redak 1: | ||
{{naslov u kurzivu}} | |||
{{Infookvir album | {{Infookvir album | ||
|ime_albuma = Hallo Lulu 22 | |ime_albuma = Hallo Lulu 22 |
Posljednja izmjena od 6. ožujak 2022. u 22:28
Hallo Lulu 22 | ||
---|---|---|
Datoteka:Hallo Lulu 22.jpg | ||
Đavoli (studijski album) | ||
Žanr | pop rock | |
Objavljen | 1987. | |
Snimanje | 1987. | |
Studio | Tetrapak, Split | |
Trajanje | 30:36 | |
Izdavač | Jugoton | |
Producent(i) | Željko Brodarić Jappa | |
Recenzije | ||
Kronologija albuma – Đavoli | ||
Ljubav i moda (1986.) |
Hallo Lulu 22 (1987.) |
Ostani uz mene (1988.) |
Hallo Lulu 22 drugi je studijski album splitskog pop i rock sastava Đavoli, kojeg 1987. godine objavljuje diskografska kuća Jugoton.
O albumu
Album je dobio naziv po papirićima za cigarete, koje su se proizvodile tijekom šezdesetih godina u Riječkoj tvornici papira.[1].
Album prati njihov prvijenac nižući nekoliko uspješnica poput Belanove skladbe "Dani ljubavi", "Ja volim je", "Bambina", "Malom cestom preko Zagore", "Lucija", "Kucaj opet", "Stojin na kantunu" i "Posljednji ples". Materijal je sniman u Splitu, a producent je bio Željko Brodarić Jappa[2].
Popis pjesama
A strana
- "Stojin na kantunu" (2:38)
- "Lucija" (2:59)
- "Ja volim je" (4:27)
- "Malom cestom preko Zagore" (3:24)
- "Kucaj opet" (1:54)
B strana
- "Dani ljubavi" (4:20)
- "Bambina" (4:12)
- "Miris ruža" (3:45)
- "Posljednji ples" (4:17)
Izvođači
- Neno Belan - prvi vokal, gitara
- Dragiša Mandić - bas-gitara, prateći vokali
- Zlatko Volarević - klavijature, prateći vokali
- Dean Radovniković - bubnjevi, prateći vokali
- Igor Kmetić - saksofon, prateći vokali
Produkcija
Izvori
- ↑ Petar Janjatović, "Ex YU rock enciklopedija", Čigoja štampa, Beograd, 2007. godine, ISBN 978-86-905317-1-4
- ↑ Koraljko Pisarić, "MALA enciklopedija hrvatske pop i rock glazbe", Nema problema, Rijeka, 1994. godine, ISBN 963-6352-00-1 nevaljani ISBN
Vanjske poveznice
- Discogs - Recenzija albuma
|