Toggle menu
309,6 tis.
57
18
527,9 tis.
Hrvatska internetska enciklopedija
Toggle preferences menu
Toggle personal menu
Niste prijavljeni
Your IP address will be publicly visible if you make any edits.

Portal:Widra/Izabrani članak/23, 2009.: razlika između inačica

Izvor: Hrvatska internetska enciklopedija
Bot: Automatski unos stranica
 
m bnz
 
Redak 1: Redak 1:
<!--'''Portal:Widra/Izabrani članak/23, 2009.'''-->'''Dominions II: the Ascension Wars''' naslov je [[4X]] [[Računalna igra|računalne igre]], strategije na krugove, čiji su proizvođači Johan Karlsson i Kristoffer Osterman tvrtke ''[[Illwinter Game Design]]''. Igra je u prodaju pustila tvrtka ''[[Shrapnel Games]]'' [[13. studenog]] [[2003]]. godine.
Dominions II: the Ascension Wars''' naslov je [[4X]] [[Računalna igra|računalne igre]], strategije na krugove, čiji su proizvođači Johan Karlsson i Kristoffer Osterman tvrtke ''[[Illwinter Game Design]]''. Igra je u prodaju pustila tvrtka ''[[Shrapnel Games]]'' [[13. studenog]] [[2003]]. godine.


Igrači preuzimaju igru boga jednog od 17 različitih naroda i bore se za nadmoć nad imaginarnim svijetom. Na najosnovnijoj razini, igra je slična [[Rizik (igra)|Riziku]]: svijet je podijeljen na manje [[Provincija|provincije]] koje izmjenjuju vlast nakon svake taktičke borbe. Istovremeno, slična je igri ''[[Civilization]]''. Igrači koriste vojske ljudi i čudovišta kako bi odnijeli pobjedu u spomenutim borbama.
Igrači preuzimaju igru boga jednog od 17 različitih naroda i bore se za nadmoć nad imaginarnim svijetom. Na najosnovnijoj razini, igra je slična [[Rizik (igra)|Riziku]]: svijet je podijeljen na manje [[Provincija|provincije]] koje izmjenjuju vlast nakon svake taktičke borbe. Istovremeno, slična je igri ''[[Civilization]]''. Igrači koriste vojske ljudi i čudovišta kako bi odnijeli pobjedu u spomenutim borbama.

Posljednja izmjena od 24. ožujak 2022. u 03:25

Dominions II: the Ascension Wars naslov je 4X računalne igre, strategije na krugove, čiji su proizvođači Johan Karlsson i Kristoffer Osterman tvrtke Illwinter Game Design. Igra je u prodaju pustila tvrtka Shrapnel Games 13. studenog 2003. godine.

Igrači preuzimaju igru boga jednog od 17 različitih naroda i bore se za nadmoć nad imaginarnim svijetom. Na najosnovnijoj razini, igra je slična Riziku: svijet je podijeljen na manje provincije koje izmjenjuju vlast nakon svake taktičke borbe. Istovremeno, slična je igri Civilization. Igrači koriste vojske ljudi i čudovišta kako bi odnijeli pobjedu u spomenutim borbama.

Prethodi joj igra Dominions: Priests, Prophets and Pretenders, dok je 29. rujna 2006. godine dobila svoj nastavak, Dominions 3: The Awakening.